Mustaschs vd i juryn för 100-wattaren

Kommunikation som fungerar. Och gör skillnad. Det är det som premieras i reklamtävlingen 100-wattaren – som i år har med Mustasch:s vd och Creative Director, Anna Stenström, i juryn.
Vi är övertygande om att Anna verkligen kommer väl till pass som en del i juryn för kategorierna Företag och Employer Branding & Rekrytering. De som känner henne vet att just varumärkespositionering och arbetsgivarvarumärken alltid varit hennes passion, redan långt innan Mustasch grundades 2004.
Anna är noga med att förtydliga att arbetsgivarvarumärket numera är en avgörande del av företagets värde. Det handlar om så mycket mer än att bara attrahera arbetskraft:
”Både kunder och medarbetare är idag, mer än någonsin, intresserade av företagens hållning och värderingar. Att ta ansvar och inspirera sina medarbetare – från individnivå till hela planeten – påverkar i slutänden hela företagets existentberättigande. Och kanske mer än så. Det finns med andra ord allt att vinna på att se helheten i sin marknadskommunikation oavsett mottagare.”
Fotnot: 100-wattaren är en reklamtävling som belönar kommunikation som gett bevisad effekt. Juryn för de olika kategorierna granskar hur väl bidragen lyckats uppnå sina mål. Anna kommer att ingå i juryn för kategorin: Företag och Employer Branding & Rekrytering.