Varumärkesbyggande sommarkampanj som hörs

Hur låter hemma? Och låter det annorlunda på sommaren? När hemma förlänger sig ut till solstolen eller bryggan eller fotbollsplanen nere på gården. Tillsammans med Karlshamnsbostäder och med en gnutta hjälp av AI tog vi fram en sinnlig varumärkesbyggande sommarkampanj som kapslar in ljudet av sommar hemma i Karlshamn – att ha med sig överallt.

Kampanjen inkluderar flera steg för att aktivera och relationsbygga med befintliga hyresgäster och övriga invånare i Karlshamn. Anpassade Spotifylistor för olika bostadsområden och en egenproducerad, lokal sommarhit blev grunden för att fånga och paketera sommaren i Karlshamn. En väl avvägd mix av digitala och analoga kanaler, i både väntade och mer överraskande sammanhang, används för att leda målgrupperna rätt.

Play Video

En modig och nutida kampanj som visar att Karlshamnsbostäder är en modern och folklig aktör rullar sommaren 2024.

Mustasch_ikon_svart_rgb