Swedish Content Awards är tävlingen som hyllar kreativ och strategisk kommunikation. Där innehåll inte bara engagerar, utan också bygger långsiktigt värde för varumärken. Bakom tävlingen står Komm, branschorganisationen för kommunikationsbyråer, och årets upplaga samlade bidrag från några av Sveriges mest framstående aktörer inom content marketing.
Vår Creative Director Anna Stenström var en av de handplockade jurymedlemmarna som fått det ärofyllda uppdraget att bedöma årets bidrag.
– Det märks tydligt bland bidragen att många byråer står på tröskeln in i en ny era. Många känner sig för kring vad AI kan ge som stöd – både kreativt och i produktioner. Jag kan inte låta bli att tänka att det ska bli intressant att om fem år titta tillbaka på vinnarna från 2022 till 2027, säger Anna Stenström, Creative Director på Mustasch.
Den 21 oktober får vi veta vilka som kammar hem årets priser. Håll utkik, för det lär bli både inspirerande och imponerande.
Läs mer om tävlingen här: Swedish Content Awards